سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ته چین ترکیده و شکست خورده ی من تو پیرکس!!!!

کلیک کنید رو عکس ها!

                       

 

تو همون قابلمه ی چدن درست میکردم سنگین تر بودم! مثلا خواستم باکلاسش کنم دیگه گرد نباشه مثل همیشه! ته دیگش افتضاح چسبید با اینکه خیلی خوب چربش کرده بودم. ولی زیرش کاملا" منسجم و قالبیه.

موادلازم:

مرغ خردشده و پخته شده با نمک و فلفل سیاه و برگ بو

بادمجان سرخ شده

قارچ ورقه شده و سرخ شده

زرشک خیس شده و تفت داده شده

برنج آبکش شده و جوشیده شده با زردچوبه

محلول زعفران

ماست

آب مرغ

روغن جامد زعفرانی(برای عطر بیشتر استفاده کردم نبودم مشکلی نیست!)

تهیه:

ظرف مورد نظرو خوب چرب میکنیم .

ماست و زعفرون و روغن رو با هم مخلوط کردم. برنج رو کم کم اضافه کردم و هم زدم تا خوب ماستی بشه.

یه لایه کف ظرفم پهن کردم از برنج. روش مرغ و بادمجون و زرشک و قارچ چیدم و دوباره یه لایه دیگه برنج .

اطرافشم از آب مرغم که یذره نگهداشته بودم دادم. روش فویل کشیدم و و چنتا سوراخ هم ایجاد کردم. با چنگال.

میره تو فر برای 1 ساعت تا 1.5 ساعت. دمای 180

اطراف برنج که طلایی شد آماده ست.

توظرف سرو برمیگردونیم. توقابلمه ی چدن که خودش میپره بیرون ولی تو پیرکس من تجربه ی خوبی نداشتم !

 

 

 






تاریخ : پنج شنبه 93/2/18 | 3:37 عصر | نویسنده : سحر | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • آماربار