سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرو تک نفره

سالاد ماکارونی سلیقه ایه و هرکی باتوجه به سلیقه ش یه چیزی توش میریزه. اینو همه دوسداشتن و بنظرم از اونی که توش سیب زمینی داره خوشمزه تره. و آویشنی که توش ریختم مزه شو متفاوت کرد. به ذرت مکزیکی نزدیکش کرد! باتوجه به اینکه ازنظرهمه یه سالاد آسونه ولی باید براش وقت گذاشت که مزه ی بهتری بگیره.

موادلازم:

ماکارونی فرمی:‌1 فنجان

کالباس خرد شده: 4 ورق

خیارشور خرد شده: 2 عدد درشت

هویج پخته و خردشده: 1 عدد متوسط

گوجه ی فیله شده: 1 عدد متوسط

فلفل دلمه ای سبز خرد شده: 1 ق غ

ذرت : 2 ق غ

آبلیمو: 1/3 ق غ

سس:

سس سالاد کم چرب: 2 پاکت

ماست: 2 ق غ

سس مایونز: نصف ق غ

سرکه ی کلم قرمز: 2 ق غ

نمک فلفل سیاه آویشن

تهیه:

آبو جوش آوردم.ماکارونی رو با کمی نمک و روغن گذاشتم با حرارت کم خوب بجوشه و نرم بشه.آبکش کردم و گذاشتم خنک شه.

مواد سس رو مخلوط کردم .فقط یه پاکت از سس رو تو این مرحله اضافه کردم. مایه شله ولی بعدا" کاملا" به خورد مواد میره.

ماکارونی هارو با سس مخلوط کردم و 45 دیقه گذاشتم تو یخچال تا خوب سس به خوردش بره(ماکارونی تقریبا" تو سس غرقه)

بعد به ترتیب از بیمزه ها شروع به مخلوط کردن با مواد کردم. هویج و ذرت و فلفل دلمه ای و گوجه ی فیله شده و کالباس و خیارشور. اینارو دوباره  گذاشتم تو یخچال تا مزه ها خوب به خورد هم بره. تا لحظه ی سرو.

موقع سرو هم اون یه پاکت سس دیگه رو با موادم مخلوط کردم + اون یه کوچولو آبلیمو و کمی آویشن هم روموادپاشیدمو مخلوط  کردم و تو ظرفای سرو ریختم.

 






تاریخ : جمعه 93/2/5 | 3:10 عصر | نویسنده : سحر | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • آماربار