سفارش تبلیغ
صبا ویژن

2-3تا پست دیگه بزنم فکرکنم سال تمومه.پس دوتا پست ماهی میزنم که نزدیک شب عیدم هست

اینو تو شبکه تهران آموزش  دادن اما خب من با توجه به ذائقه ی خودمون کمی تغییرش دادم. اون کته بود. من دمیش کردم و چنتا فرق کوچولو. خیلی زودم آماده میشه. عکسش هول هولی شد فقطشرمنده

موادلازم:

ماهی

پیازخلالی

نمک فلفل سیاه آبلیمو برگ بو

**************

پیاز داغ

فلفل قرمز

زعفران

برنج

شوید خرد شده

تهیه:

ماهی رو با پیازو نمک و فلفل و  آبلیمو یه دو ساعتی مزه دار کردم.

بعد پیازارو از روش پاک کردم و با یه برگ بو و کمی آب گذاشتم بپزه. زود میپزه پس بهتره زیادی نجوشه.

پیازو رنده کردم و نمک و زردچوبه زدم. ماهی پخته رو تیکه کردم و با پیاز داغ تفت دادم.فلفل قرمزم زدم. باید تند باشه ولی من کمتر زدم.

برنجو با شوید جوشوندم آبکش کردم. ته دیگ گذاشتم یه لایه از برنج ریختم روش زعفرون پاشیدم. از مواد ماهی ریختم و باز لایه لایه تا آخر...

لایه ی آخرم که برنج بود باز روش زعفرون زدم و دم دادم.

با ترشی بادمجون شکم پر خیلی مزه میدهدهنم آب افتاد

 






تاریخ : جمعه 92/12/23 | 3:41 عصر | نویسنده : سحر | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • آماربار