سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشقولی!!!!جالب بود هنوز تا ولنتاین خودمون فرصت هست!

مرسی از سروه مامان حنا

من یه تغییراتی دادم. پودر موسیر که نداشتم! پودر پفکم نداشتم چون از قبل برنامه ریزی نکرده بودم که اینو درست کنم برم بخرم. یهویی درستش کردم!

خیلی خوشمزه تر از بیرونیاست. مزه ی سوسیس میده!

نکته!نکته بین: اگه حال ندارین زیاد پای گاز وایسین یا تو دستتون شکلش بدین یا بزرگ قالب بزنین چون تو روغن که میره یکم جمع میشه و من حواسم به این نبود قالب ریز زدم.

سینه ی مرغ چرخ شده: 300 گرم

پنیرپیتزا رنده شده :  90 گرم

پیاز: 2 عدد فسقلی

سیر: 2 حبه ی فسقلی

پودر سیر: نصف ق چ

عصاره ی مرغ: 1 عدد

پودر سوخاری: به میزان لازم

فلفل سیاه: کمی

تهیه:

عصاره و سیرو پیازو مرغ چرخ شده رو میندازیم تو چرخ گوشتو چرخش میکنیم.

پنیر پیتزا رو هم میتونیم تو چرخ گوشت بریزیم ولی من خودم جدا رنده ی ریز زدم و بهش اضافه کردم. احساس کردم به چرخ گوشت میچسبه و چیزی ازش باقی نمیمونه!!!!! البته با غذاسازم میشه درستش کرد و مرغو درسته توش انداخت.

خوب که با هم مخلوط شدن  و خمیر چسبناکی بدست اومد کمی فلفل سیاه بهش اضافه کردموگذاشتم تو یخچال تا کمی خنک بشه.احساس کردم خنک شه بهتر قالب میخوره!

تویه سینی کوچولو پهنش کردم و با پشت قاشق صافش کردمو قالب زدمو تو پودر سوخاری غلتوندم. یه کاور نازک همین!

بعدم که تو روغن داغ سرخ میکنیم. با حرارت خیلی کممممممم.

زیاد سرخ بشه خیلی خشک میشه رنگشم خوب نمیشه. کمی آبدارتر برداریم بهتره

 

 






تاریخ : دوشنبه 92/11/28 | 10:43 صبح | نویسنده : سحر | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • آماربار