سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلا" افتادم توکار خونگی کردن مواد!!!شوخی سالم سازیه دیگه!چشمک

مرسی از دوستای خوبم تو روزمنو

من سرکه شو کمی بیشتر ریختم که سسم کمی رقیق  شد! اما تو دستوری که نوشتم کمتر گفتم!

تهیه:

تخم مرغ: 1 عدد درشت

روغن مایع: نصف لیوان

شکر: 2 ق چ

سرکه: درحد 2-3 ق غ

نمک: 1 ق چ

فلفل: نوک ق چ ( من سیاه استفاده کردم. میتونیم سفید بریزیم)

تهیه:

تخم مرغو فلفلو شکرو میریزیم تو مخلوط کن. قیژژژژژژژژژژژژژژژژ. کف میکنه.

روغنو کم کم میریزیم(2 مرحله)  و هربار قیژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژ.  مخلوط سفتی داریم.

سرکه رو هم کم کم میریزیم. اونم 2 مرحله و باز قیژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژ.

نمکم میریزیمو یه قیژژژ دیگه!

سسمون آماده ست! میریزیم تو ظرف و میره تو یخچال تا خودشو بگیره!

این مقدار با مخلوط ماست برای 2 تا ظرف سس خوری مناسبه.

* من سرکه شو بیشتر ریختم چون مزه میکردم میدیدم یذره سرکه ش کمه. اما روغنو بیشتر نمیریزیم چون مزه ی چربی میده.

* سرکه رو هم یباره اضافه نمیکنیم چون سس میبره و آب جمع میشه روش.

دقیقا" مثل مراحل پیش برین یه سس خوب دارین!

 

و اما تزئین سس که پرسیده بودین:

اول یه مقدار از سس رو رنگی میکنیم. با همون ترشی کلم که گذاشتم.

بعد با نوک قاشق آروم نقطه هایی رو سس سفید میندازیم.

بعد خلالو از وسط هرکدوم رد میکنیم. یه خط میکشیم دیگه از وسطشون! یبار درست کنیم دستمون میاد.






تاریخ : پنج شنبه 92/4/6 | 2:28 عصر | نویسنده : سحر | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • آماربار