سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تارت پیتزا که توش از کالباسی که خودم درستیدم استفاده کردم! و پنیر صبحانه. که مزه شم خیلی خوب شده بود.

 

اینم سس مایونزی که خودم درستیدم! اون قلباشم به علت رقیق بودن سس رفته زیر!!!!

اینم که تزئین ماست با ایده گرفتن از آرزوجون! یه چیزی سرهم کردم دیگهپوزخند

اینام که مربای هویج که گلش کردم! مربای آلبالو که محصول حیاطه! و مربای پوست پسته

اینم سبزیا که با تربچه های فسقلی که کاشته بودم مثلا" تزئین شدهشوخی

اینم ژله م که خون به جیگرمن کردگریه‌آور مثل همیشه شیشه نوشابه ای کرده بودم امااااااااااااااااا به دلایلی وا رفت و مجبورشدم آبشون کنم و اینجوری بشهقابل بخشش نیست

اینم کاسه ی یخ

چون مهمونمون یه نی نی ناز که تازه به  دنیا اومده داشتن به مناسبتش کیک شکلاتی درستیدم!

سوپ سفید

اینم یه عکس هول هولی از  سفره که الان دیدم به به تار افتاده!

 

 

 






تاریخ : سه شنبه 92/3/28 | 9:56 صبح | نویسنده : سحر | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • آماربار