سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همین هل خوش طعمش کرده.تقدیم به طرفداران هل!!!

واقعا" خوشمزه بود معلومم نبود توش اسفناجه!دفعه ی بعد بخوام درست کنم میزان موادو بیشتر میکنم!

پیمانه م لیوان دسته دار فرانسه

موادلازم:

پوره اسفناج :یک دوم پیمانه
شیر:یک دوم پیمانه
روغن مایع:یک دوم پیمانه
تخم مرغ: 3 عدد
شکر :یک پیمانه
آرد:یک و دو سوم پیمانه
بیکینگ پودر:1 قاشق غذاخوری سر خالی
وانیل: کمی

تهیه:

اسفناجو شستم گذاشتم کنار آبش بره. ریختم توقابلمه با یه مقدار کم آب تا حسابی بپزه و نرم بشه. اشتباهی که کردم این بود که در قابلمه رو گذاشتم! ولی خب زیاد بدرنگ نشد کیکم!

باگوشت کوب وقتی داشت میپخت هی میفتادم به جونش گاهی و لهش میکردم!

آماده که شد گذاشتم کنار تا خنک شه.

مواد کیکم آماده گذاشتم بیرون.

فرو رو 170 گرم کردم

زرده و سفیده ی تخم مرغو جداکردم. سفیده رو زدم گذاشتم تو یخچال.

زرده رو با هل و شکر زدم. شیرو روغنم اضافه کردم و باز زدم. اسفناجم ریختم توش وباز زدم!!!! آرد و بکینگ پودرم اضافه کردم و با یه قاشق چوبی همشون زدم.

سفیده رم آخر سر توش ریختمو دورانی و آروم هم زدم تا به خورد بقیه ی موادبره.

قالبمو با روغن جداکننده چرب کردم و مایع کیکو ریختم توش و گذاشتم توفر. حدود 25 دقیقه. این کیک چون سبکه زود میپزه پس باید 20 دیقه که گذشت بهش سربزنیم وچک کنیم. واسه روشم یذره گریلو روشن کردم خال خالی شد!!!!






تاریخ : چهارشنبه 92/1/7 | 3:40 عصر | نویسنده : سحر | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • آماربار