سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اه و پیف نباشه که خیلی خوشمزه بود! واسه این روزای سرد و سرماخوردگیم عالیه.

بوی بدشم با آبغوره گرفتم که خیلییی خوشمزه ش کرد.

موادلازم:

شلغم متوسط:2عدد

کلم سفید:2 برگ بزرگ

سیب زمینی متوسط:1 عدد

پیاز داغ: 2 ق غ

نمک

هویج خردشده: 1 عدد متوسط

آبغوره: 2 ق غ

جعفری و ترخون خشک

عصاره ی مرغ

رب:1 ق غ

تهیه:

شلغمو نگینی خرد کردم و تو یه قابلمه ی دیگه جدا پختم. آبش که یکم کم شد و شلغما نرم شدن باگوشت کوب تو همون ظرف لهشون کردم تا دیده نشه. اینجوری شلغم لعاب میندازه.

تویه قابلمه ی دیگه عصاره رو با آبجوش حل کردم  و هویجو پیاز داغو بهش اضافه کردم که بپزن. وسطای پخت اون شلغمی رو که له کرده بودم با سیب زمینی رنده شده ریختم تو قابلمه و گذاشتم کمی با هم بجوشن. کلم برگم با قیچی ریزه ریز کردم و ریختم تو قابلمه.

دیگه آخرای کارم ربو آبغوره و سبزیارم ریختم توش.

ترخون عطروبوی خوبی بهش میده.

موقع سروم آبلیمو میریزیم!

این سوپ نیاز به رشته نداره چون خودش لعاب میندازه.

 

 






تاریخ : یکشنبه 91/11/1 | 3:48 عصر | نویسنده : سحر | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • آماربار