سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اینم قالب من و ژله ی خرده شیشه! البته چون هول هولی درستش کردم این زیادخوشگل نشدمدرک داشتن. اما قول داده بودم دیگه!مؤدب

فکرکنم دیگه همه ی فوت و فناشو گفتم!

ژله رنگی هارو با آب جوش مخلوط میکنیم و میذاریم تو فریزر تا سریع ببنده. حدود نیم ساعت طول میکشه. نباید یخ بزنه. میزان آبو باید کم بگیریم چون باید قطعه ها سفت تر باشه.

بعد میذاریم تو یخچال تا ژله ی پایه رو درست کنیم.

(من از بستنی وانیلی معمولا" استفاده میکنم. ایندفعه شیر ریختم ولی با بستنی یه چیز دیگه ست!)

ژله ی آلوئه ورا  رو با آب جوش مخلوط میکنیم و میذاریم رو بخارآب تا حل بشه. اگه دوسداشتیم شکرم توش میریزیم تا اونم حل شه.میذاریم کنار تا کااااااااااااااااااااااااااااااااااملا"  خنک شه.

کامل که خنک شد 5تا قاشق شیر بهش اضافه کردم.میزان آب ژله رو باید کمتر بگیریم. تقریبا یک لیوان آبجوش برای این مدل ژله خوبه. چون شیرم میریزیم.

حالا اون ژله های رنگی رو از یخچال درمیاریم و مکعبی و نا منظم برش میدیم.

ژله رنگیا رو میریزیم تو ظرفو ژله ی سفیدم میریزیم روش. میره تو یخچال. 5-6ساعت بعد آماده ست. بعدم که از قالبمون خارجش میکنیم.(البته من یه شب تا صبح میذارم بمونه)

ژله بستنی سریع تر میبنده. حدود دو سه ساعت

حالا قالب!

این قالبی که میبینین نه به آب گرم احتیاج داره نه هیچ چیز دیگه!

فقط اول کار باید هر ظرفی رو که برای ژله انتخاب میکنیم  خیس کنیم بذاریم تو فریزر.

لبه آزاد کردنم نمیخواد. فقط تو عکس نشون دادم که بدونین لبه آزاد کردن چیه.(اونایی که  بلد نیستن!)

قالبو سروته میذاریم تو طرف مورد نظر. اون در کوچولو رو آروم برمیداریم ژله تالاپی میفته پائین!






تاریخ : شنبه 91/10/30 | 3:21 عصر | نویسنده : سحر | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • آماربار