سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اینم یکی از کوکوهاییه که تو مهمونیای طرفای ما خیلی مرسومه!خیلیم خوشمزه ست.راستییییی عیدتونم مبارک!

میشه توش گوشت چرخ کرده و قارچم ریخت.

موادلازم:

لوبیاسبز: 2 مشت ریز خرد شده!

سیب زمینی آبپز: 1 عدد متوسط

هویج آبپز: 1 عدد متوسط

تخم مرغ درشت: 1 عدد

فلفل دلمه ای ریز خرد شده: 1 مشت!

پیاز داغ: زیاد!

مرغ : یه تیکه ی کوچیک

نمک فلفل پودرسیر

گوجه ی خیلی کوچولو: 1 عدد

پنیرپیتزا(درصورت تمایل): من یه تیکه ی کوچیک پنیر رنده کردم.

زرشک: 1 ق غ

تهیه:

میتونیم همه ی موادو چرخ کنیم. من حال نداشتم ریز خورد کردم تاجائیکه میشد! مرغمم تا یخ زده بود رنده کردم.یکم از پیاز داغم بذارین کنار!

مرغو پیاز داغ و نمک و فلفل و خیلی کم پودرسیرو باهم مخلوط کردم گذاشتم کنار. یکم یعدش که مزه ها به خورد هم رفت فلفل دلمه و لوبیا و هویج و سیب زمینی رنده شده رو اضافه کردم و بازم مخلوطیدم! گوجه و پنیرم توش رنده کردم. تخم مرغم توش  شکستم. یه کوچولو از پنیرم نگهداشتم.

فرو که از قبل داغ کرده بودم رو 180.

ظرفمو چرب کردم و آرد پاشیدم یه کوچولو. بعدشم موادمو ریختم توش. اون یذره پنیری که مونده بودو ریختم روش. بقیه ی پیاز داغم روش ریختم و زرشکم روش پاشیدم.

روش یه فویل کشیدم تا زرشک و پیاز داغم نسوزه. اندازه ی یه بند انگشت از فویلم باز گذاشتم یعنی تا آخر ظرفمو نپوشوندم.

یه نیم ساعت گذاشتم موند تو فر. البته بعداز 20 دیقه چک کنین که خام نمونده باشه یا نسوزه. آخر سرم یه کوچولو گریلو روشن کردم. از فر درآوردمو گذاشتم خنک شه. بعدم برش زدم. میتونیمم تو همون ظرفش برش بزنیم و سرو کنیم.

 






تاریخ : چهارشنبه 91/7/26 | 6:56 عصر | نویسنده : سحر | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • آماربار