سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترشی بامیه رو دوسدارم ولی خودشو اینجوری تاحالا مزه نکرده بودم!خوب بود!

ترشیشو که درست کردیم چنتا اضافه اومد ابتکارات به خرج دادمو چنتا چیز میز قاطیش کردم ببینم چی میشه!

چه عجب بابام میخورد! همه خوردن یذره . چشام چهارتا شده بود!!!!وااااای

موادلازم:

بامیه :7عدد

رب: 1 ق غ

پیاز: یدونه فسقلیه فسقلی

فلفل سیاه

روغن

عصاره ی گوشت: 1 عدد

آب ولرم: 1.5 لیوان

گوجه + سیب زمینی

تهیه:

بامیه هارو شستم و تهشو یه کوچولو گرفتم (زیادبرش ندین چون لیز میشه خوراکتون). کمی توروغن تفتش دادم.2-3 دیقه بیشتر نشه چون میترکه!

گذاشتم کنار. بعد سیب زمینی رو سرخ کردم.(میشه توی سسی که درست میکنیم بریزیم و آب پز شه).

حالا پیازمو خوب ریزکردمو توهمون روغنی که زردچوبه ای شده تفت دادم. یکم که سبک شد رب رو اضافه کردم . تفت دادم.بعد عصاره و فلفل سیاه رو هم اضافه کردمو روش آب ریختم تا با  شعله ی کم بجوشن. سس کمی غلیظ شه.

وقتی آبش کم شد بامیه هارو با گوجه اضافه کردم و گذاشتم یه ربع دیگه م بپزه و بجوشه. بعد یک ربع آماده ست!

حواستون باشه نمک نزنین که عصاره خودش شوره!

پیازم فسقلی گفتم چون مزه ی آب کوفته میده پیازش زیاد بودنی! حالا هرکی هرجور دوسداره!

 






تاریخ : سه شنبه 91/7/4 | 11:4 صبح | نویسنده : سحر | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • آماربار